Прихватљиво и неприхватљиво понашање

Ученици другог разреда су на креативан начин, кроз игру, уочили разлику и подсетили се облика прихватљивог и неприхватљивог понашања у школи. Након заједничког рада у кругу и технике (brejn storm) „бура мозгова“ ученици су подељени у групе и свака група је добила стих попут: „У школи ја вриштим, цичим и ометам друга, много волим кад се другар, другарима руга“ и „У дворишту бара стоји, нога ми се ка њој креће, када у њу згазимо, просто ја вриштим од среће“. Након што је представник групе прочитао стихове, ученици су одредили да ли је то прихватљиво или неприхватљиво понашање, а након тога формулисали стихове у супротном значењу. Било је забавно и поучно.

Драгана Јегдић, педагог